אנגלית עיסקית

 
למי ?  
מיועד לאנשים דוברי אנגלית ברמה בינונית *, בעלי אוצר מלים שימושי בסיסי, הקוראים וכותבים את השפה והזקוקים לשיפור מיומנות והקניית בטחון בשיחה, בכתיבה בקריאה, בתחום העסקי לצורך התנהלות עסקית רב גונית.

מטרת הקורס
לשפר מיומנויות שיחה, כתיבה וקריאה לאנשי מקצוע, לקבל ולשלוח תכתובת עסקית, להבין ולהתמצא בטקסטים מקצועיים.

משך הקורס
30 מפגשים שבועיים, כל מפגש בן 90 דקות [ 2 שעורים אקדמיים], סה"כ 60 שעורים.

תכני הקורס** 
מונחים שימושיים בתחומי המשרד, בנק, רכב , קריירה ותפקידים, מבנה חברה, נסיעות ועוד.  
פיתוח מיומנויות שיחת חולין חברתית, הצגת משתתפים, תחומי עניין, רקורד אישי /עסקי נימוסי שיחה ואירוח.

שיחות טלפון
קבלת /מסירת מידע, יצירת קשר וכו', מונחים שימושיים לצורך הצגת נושא, שכנוע, התנגדות, הבעת דעה ועוד.

קריאה וכתיבה עסקית
ניהול יומן, תזכורות, קורות חיים, סוגי מכתבים, אי-מיילים, מילוי טפסים, הבנת חוזה בסיסי.
כל זה, כמובן תוך כדי העשרת והרחבת אוצר מלים ויישומן וכן לימוד תבניות דקדוק רלוונטיות.

חמרי לימוד
ספרי לימוד, מאמרים רלונטיים [תחומי עיסוק של המשתתפים ] דיסקים, דפי תרגול

שיטות לימוד
למידה אינטראקטיבית תוך התנסות הלומדים בתכני הקורס וכן שימוש נרחב ב- Study cases .

מס משתתפים
 עד 8 בקבוצה

 

* אבחון רמת ידע בפגישה אישית בתהליך ההרשמה

** יתכנו שינויים ט.ל.ח.  

 

 


| אנגלית עיסקית || אנגלית לעסקים || אנגלית בהתאמה אישית |

עיצוב גרפי לאתרי אינטרנט לא דומה במהותו מעיצוב גרפי למוצרי דפוס. כמו בנושאים אחרים. גם כאן צריך לקבוע מהם מטרות האתר ואופיו. אם זהו אתר שמטרתו מצגת ובנוי בפלאש מולטימדייה או שזהו אתר עם מסחר אלקטרוני שמיועד להציג ולמכור שרותים או מוצרים שונים.

מאמר זה מכוון לקונספט הגרפי של אתר מסחרי או שיווקי ופחות לאתרי מצגת או אתרים שמטרותיהם פחות שיווקיות ויותר תדמיתיות. זאת אומרת, אתר בפורמט HTML או אתר המנוהל על ידי מערכת ניהול תוכן כמו גומלה, וורדפרס, אדממה ודרופל.

אך לפני כן, כדאי להזכיר שעיצוב בכלל הוא עניין של טעם וגישה. הדברים הנאמרים במאמר זה מייצגים את גישתי גם כגרפיקאי מסחרי למוצרי שיווק ודפוס וגם כמעצב ומקדם אתרים כיום. ואין זה אומר שגישות אחרות פחות טובות.


האתגרים שבעיצוב אתר:
רוב הגולשים יגיעו דרך מנועי החיפוש הגדולים וגוגל בעיקר. יש לקחת בחשבון שהגולש המגיע לאתר נותן סיכוי של שניות ספורות למשוך את תשומת לבו ולעניין אותו ברעיון השיווקי ובמסר של האתר. אם הגולש אינו מוצא את מה שחיפש הוא יעבור מהאתר שלנו לאתר הבא ברשימת התוצאות של מנוע החיפוש. לכן, האתגר הראשון שלנו הוא לעצב קונספט של אתר בו הגולש יבין את המסר השיווקי בקלות ובמהירות. אם הגולש יתעניין ותשומת ליבו תיתפס, השגנו את המטרה. הוא ימשיך לגלוש באתר ושם הוא יוכל לקבל פרוט יתר.


התאמה לרוב המשתמשים
ונניח שהצלחנו לעניין את הגולש שהגיע לאתר. ועכשיו, חשוב שהגולש ימצא באתר סביבה ברורה וקלה לניווט והפעלה. אסור לשכוח שאתר אינטרנט זה אפליקצייה לכל דבר בה יש כפתורים ופקודות. וכמו בכל אפליקצייה אחרת, יש סטנדרטים מסויימים למבנה ולעיצוב המקל על המשתמש להבין בצורה ידידותית ופשוטה להבנה כיצד להפעיל ולפעול בכדי להגיע לאן שהוא רוצה ולאן שאתם רוצים שיגיע. תפריט האתר ומבנה הניווט הם אלמנטים שחשוב שיהיו פשוטים וידידותיים למשתמש. 


צבעים, פונטים ואלמנטים קבועים.
תלוי בנושא האתר ובגולשים הפוטנצייאלים המיועדים לגלוש בדפי האתר. יש אפשרות בה נבחר לעצב עם צבעים רועשים וחזקים, יש נושאים בהם עדיף לשדר סולידיות ולהשתמש בגוונים יותר פסטליים ויש מקרים בהם שילוב של צבע אחד ברמות גוון שונה על בסיס לבן או בהיר הוא הבחירה הפשוטה והטובה. הצעה שלי היא לבחור שילוב של 3 עד 4 צבעי בסיס ולהשתמש רק איתם לאורך כל תהליך העיצוב. כמובן שניתן לשלב גוונים שונים של צבעי הבסיס שבחרת.


 
 מבנה האתר והקונספט העיצובי
למעשה, זה עיקר העבודה בה נקבעים מיקומי האלמנטים השונים באתר. בנושא זה יש רק חוק אחד חשוב. לשמור על ידידותיות וקריאת התוכן בצורה נעימה, קלה וברורה. עבודת התכנון והחלוקה של המבנה העיצובי צריכה להיעשות בהתאם לסגנון התוכן וגודל האתר. למשל. אם נשתמש בעיצוב אתר עם ארבע עמודות אנכיות וזהו אתר קטן, לא יהיה לנו מה לשים בארבעה עמודות. לכן, לאתר כזה עדיף לבצע עיצוב של עמודה צדדית צרה בה נשים את תפריט הכפתורים, תוכן נגלל ואולי בנר פרסומי קטן או נפרסם בו את מבצע החודש וכדו. ואילו בעמודה הראשית נכניס את התוכן העיקרי של העמוד.
 
עיצוב